Obxectivo xeral:
Obxectivos específicos:
-
Estudar as principais habilidades sociais e de comunicación.
-
Coñecer os distintos elementos de comunicación.
-
Introducir os/as alumnos/as na comunicación non verbal.
-
Aprender a manexar as situacións de crise que podan darse no lugar de traballo.
Contidos:
1. Habilidades sociais.
1.1 Comunicación
1.2 Habilidades sociais
2. Elementos da comunicación.
2.1 O diálogo e a mensaxe
2.2 A escoita activa
2.3 A empatía
2.4 Sistemas representacionais
2.5 Modelos de comunicación verbal
2.6 Barreras de comunicación
3. A comunicación non verbal.
3.1 Contacto visual
3.2 Expresións faciais
3.3 Xestos
3.4 Postura e orientación corporal
3.5 Comunicación paralinguística
3.6 Humor
4. Técnicas de comunicación entre os/as profesionais e os/as usuarios/as
4.1 Relación entre o/a profesional e o/a usuario/a
4.2 Contexto ou escenario
4.3 Coñecemento do profesional
4.4 Coñecemento do usuario
4.5 A situación
4.6 Continuidade e compromiso
4.7 O procedemento
4.8 Contacto profesional - usuario/a
4.9 A conversa
4.10 Claves para mellorar a relación
4.11 Coaching
Avaliación
O curso consta de catro módulos e, ao rematar cada un deles, o/a alumno/a deberá realizar unha proba de avaliación.
As probas son tipo test, nela formúlase unha pregunta e se ofertan catro respostas, podendo ser correcta/a unha ou dúas.
Para que o exercicio se considere aprobado, o/a alumno/a terá que ter a metade las respostas correctas; aquelas que se deixen en branco ou sexan erróneas non puntuarán.
O/a alumno/a poderá realizar cada proba dúas veces e gardarase a puntuación máis alta que acade.
Para a obtención do certificado, deberanse ter os catro exercicios resoltos correctamente.
E aquellas que se dejen sin responder o estén erróneas no puntuarán.