Obxectivo xeral:
Obxectivos específicos:
	- 
	Estudar as principais habilidades sociais e de comunicación. 
- 
	Coñecer os distintos elementos de comunicación. 
- 
	Introducir os/as alumnos/as na comunicación non verbal. 
- 
	Aprender a manexar as situacións de crise que podan darse no lugar de traballo. 
Contidos:
    1. Habilidades sociais.
       1.1 Comunicación
       1.2 Habilidades sociais
    2. Elementos da comunicación.
       2.1 O diálogo e a mensaxe
       2.2 A escoita activa
       2.3 A empatía
       2.4 Sistemas representacionais
       2.5 Modelos de comunicación verbal
       2.6 Barreras de comunicación
    3. A comunicación non verbal.
       3.1 Contacto visual
       3.2 Expresións faciais
       3.3 Xestos
       3.4 Postura e orientación corporal
       3.5 Comunicación paralinguística
       3.6 Humor
    4. Técnicas de comunicación entre os/as profesionais e os/as usuarios/as
       4.1 Relación entre o/a profesional e o/a usuario/a
       4.2 Contexto ou escenario
       4.3 Coñecemento do profesional
       4.4 Coñecemento do usuario
       4.5 A situación
       4.6 Continuidade e compromiso
       4.7 O procedemento
       4.8 Contacto profesional - usuario/a
       4.9 A conversa
       4.10 Claves para mellorar a relación
       4.11 Coaching
Avaliación
    O curso consta de catro módulos e, ao rematar cada un deles, o/a alumno/a deberá realizar unha proba de avaliación.
    As probas son tipo test, nela formúlase unha pregunta e se ofertan catro respostas, podendo ser correcta/a unha ou dúas.
    Para que o exercicio se considere aprobado, o/a alumno/a terá que ter a metade las respostas correctas; aquelas que se deixen en branco ou sexan erróneas non puntuarán.
    O/a alumno/a poderá realizar cada proba dúas veces e gardarase a puntuación máis alta que acade.
    Para a obtención do certificado, deberanse ter os catro exercicios resoltos correctamente.
    E aquellas que se dejen sin responder o estén erróneas no puntuarán.