CURSO: PAQUETE CURSOS TRANSVERSAIS II
CELADORES/AS
BAREMABLE PARA OPOSICIÓNS, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS E CARREIRA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: o día indicado de finalización do curso xa poderás imprimilo.

Este "paquete de cursos" ofrece a posibilidade de realizar catro dos cursos para TODAS AS CATEGORÍAS máis demandados.
Os cursos que compoñen esta formación son os mesmos que poden realizarse por separado (mesmo temario, contidos, avaliacións), etc; a única diferencia está en que con esta forma de matrícula, o/a alumno/a terá un importante desconto no prezo final respecto á matrícula dos mesmos cursos se, estas fosen realizadas de forma separada.
O/a alumno/a pode realizar os cursos un a continuación doutro ou, varios á vez. Desta forma, realiza unha unha mellor xestión do seu tempo.
Ao rematar, enviaránselle os certificados de cada un dos cursos; se o/a alumno/a non superase algún deles, recibirá os certificados dos que estén aptos.
OBXECTIVOS
-
Identificar os datos persoais correspondentes ao ámbito sanitario.
-
Coñecer os aspectos xerais da RGPD e o seu ámbito de aplicación.
-
Estudar os dereitos co RGPD otorga aos/ás cidadáns/ás así como os deretios ARCO.
-
Ter información sobre a Avaliación de Impacto na Protección de Datos.
-
Distinguir entre o/a responsable e o/a encargado/a de protección de datos.
-
Coñecer as infraccións e as posibles sancións económicas que pone impoñer a Axencia Española de Protección de Datos.
CONTIDOS
MÓDULO 1. CONCEPTOS BÁSICOS DE LEXISLACIÓN
U.D 1. DEREITO Á PROTECCIÓN DE DATOS E ÁMBITO DE APLICACIÓN
1.1 Introdución
1.2 Normativa vixente
1.3 Ámbito de aplicación da RGPD e da LOPGDGG
1.4 Actuacións para adaptarse á nova normativa
U.D 2. DATOS PERSOAIS
2.1 Definición
2.2 Ficheiros e clasificación de datos
2.3 Datos especialmente protexidos
2.4 Protección de datos especialmente sensibles
2.5 Datos penais
2.6 Tratamento de datos de personas falecidas.
U.D 3. PRINCIPIOS RELATIVOS AO TRATAMENTO
3.1 Tratamento de datos
3.2 Principios do tratamiento de datos
3.3 Deberes de información
3.4 Información dos datos obtidos do/a propio/a interesado/a
3.5 Información dos datos non obtidos do/a propio/a interesado/a
3.6 Información por parte do persoal interesado
3.7 Principios de exactitude
3.8 Principios de integridade e confidencialidade
3.9 Principio de responsabilidade proactiva
3.10 Non cumprimiento dos principios. Infraccións
U.D 4. BASES DE LEXITIMACIÓN
4.1 Xustificación
4.2 Consentimento do/a interesado/a
4.3 Anulación do consentimiento informado
4.4 Categorías especiais
4.5 Bases de lexitimación en categorías especiais
4.6 Datos de obligación legal do/a responsable do tratamento
4.7 Interese vital do/a interesado/a para o tratamento de datos
4.8 Réxime sancionador
U. D 5. DEREITOS DOS/DAS INTERESADOS/AS
5.1 Dereitos a exercitar
5.2 Exercicios dos dereitos
5.3 Réxime sancionador
U.D 6. SUXEITOS QUE INTERVEÑEN NA NORMATIVA DE PROTECCIÓN DE DATOS
6.1 Suxeitos que interveñen
6.2 Persoa física identificable
6.3 Responsable do tratamento
6.4 Encargado/a do tratamento
6.5 Delegado/a da protección de datos
6.6 Representantes
6.7 Autoridade de control
6.8 Destinatario/a
6.9 Terceiro/a
U.D 7. RESPONSABLE DO/A TRATAMENTO
7.1 Responsable do tratamento
7.2 Obrigacións
7.3 Criterios
7.4 Incumprimento das obrigacións
U.D 8. ENCARGADO/A DE TRATAMENTO
8.1 Encargado/a do tratamento
8.2 Relación entre o/a responsable e o/a encargado do tratamento
8.3 Incumprimento das obrigacións por parte do/a encargado/a
MÓDULO 2. A PROTECCIÓN DE DATOS NO ÁMBITO SANITARIO
U.D 1. PRINCIPIOS XERAIS. DATOS RELATIVOS Á SAÚDE.
U.D 2 OBRIGACIÓNS DO/A ENCARGADO/A E DO/A RESPONSABLE DO TRATAMENTO.
2.1 Introdución
2.2 Rexistro das actividades de tratamento. Rexistro RT e Rexistro ET
U.D 3 A HISTORIA CLÍNICA
3.1 Tempo de conservación
3.2 Conservación da Historia Clínica
3.3 Destrución das historias clínicas
U.D 4.CUESTIÓNS PRÁCTICAS
- Acceso á Historia Clínica
- Inspección de sanidade
- Autoridade xudicial
- Dereitos dos/as pacientes
- Historia clínica de menores
- Envío da Historia Clínica
- Rectificación da Historia Clínica
- Supresión da Historia Clínica
- Portabilidade no ámbito sanitario
- Permisos retribuídos
- Localización de pacientes hospitalizados/as
- Publicación de imaxes
- Subcontratación
- Dificultades de acceso á documentación
- Información sobre colaboracións
AVALIACIÓN
Este curso consta de dúas avaliacións correspondentes, cada unha delas, aos módulos polos que está formado.
A primeira delas está formada por 18 preguntas tipo test e, a segunda por 13.
Cada pregunta ofrece catro posibles respostas das cales, só unha é correcta.
Para que a avaliación sexa considerada apta, o/a alumno/a debe ter o 50% das preguntas ben.
Para obter o certificado do curso, as dúas evaluacións teñen que estar aprobadas.
OBXECTIVOS
-
Dar a coñecer a relación entre cada xénero e as posibles enfermidades que poden predominar dentro de cada un.
-
Dar un enfoque psicosocial que poda axudar aos/as profesionais a incorporar a perspectiva de xénero no seu traballo.
CONTIDOS
MÓDULO I. XÉNERO E SAÚDE (15 horas)
U.D 1 Igualdade de oportunidades. Discrimación por razón de sexo.
1.1 Igualdade de dereitos
1.2 Igualdade real
1.3 Políticas e plan de igualdade
U.D 2 Sexismo na comunicación
2.1 A comunicación humana
2.2 Imaxe da muller na publicidade
2.3 Comunicación non sexista
U:D 3 Igualdade de oportunidades no emprego.
3.1 Aportacións de homes e mulleres.
3.2 O mercado laboral
3.3 Igualdade na mellora de emprego
U.D 4 A violencia de xénero
4.1 Desigualdade como violencia de xénero
4.2 Outras formas de violencia contra as mulleres
4.3 Loita contra a violencia de xénero
MÓDULO II. SAÚDE E ATENCIÓN SANITARIA DE XÉNERO UN ENFOQUE DE XÉNERO (20 horas)
U.D 1. Construcción sociocultural da saúde das mulleres.
U.D 2. Enfoque de xénero para reducir as desigualdades de saúde
U.D 3 Estratexias para evitar as desigualdades de xénero
ANEXO: Casos prácticos
MÓDULO III. EDUCACIÓN PARA A SAÚDE DENDE A PERSPECTIVA DE XÉNERO (10 horas)
U.D 1. Relación entre conduta e saúde.
U.D 2. A non asertividade.
U.D 3. Agresividade como cuestión sexo ou xénero.
U.D 4. Educación para a saúde
U.D 5. O rol do/a profesional
AVALIACIÓN
O curso consta de tres módulos e, ao remate de cada un deles, o/a alumno/a terá que realizar unha proba de avaliación.
As probas de avaliación están formadas por unha serie de preguntas pechadas, que poden ser de “verdadeiro/falso” ou “opción múltiple”.
O/a alumno terá que superar as tres probas para que o curso sexa considerado Apto e, polo tanto, reciba o seu certificado. A proba considérase superada cando se teñen un 70 % das preguntas correctas.
Obxectivo xeral
-
Proporcionar os coñecementos e ferramentas para a detección e a abordaxe da violencia de xénero.
-
Capacitar ao persoal para o desenvolvemento de estratexias de atención e actuación na violencia de xénero.
-
Aprender pautas de actuación na violencia dirixida exclusivamente ás mulleres maltratadas.
Obxectivos específicos
-
Sensibilizar e coñecer os distintos tipos de violencia sobre a muller.
-
Coñecer as consecuencias da violencia de xénero na saúde das mulleres.
-
Capacitar ao profesional para apoiar adecuadamente ás mulleres vítimas da violencia de xénero.
Contidos
MÓDULO 1: A VIOLENCIA DE XÉNERO
U.D 1.Conceptos introductorios
U.D 2. Concepto de xénero
U.D 3. Construción de xénero
U.D 4. A nova masculinidade
U.D 5. Desigualdade como causa da violencia de xénero
U.D 6. Concepto de violencia de xénero
MODULO 2: VIOLENCIA DE XÉNERO NAS RELACIÓNS DE PARELLA
U.D 1. Os mitos
U.D 2. Ciclo da violencia
U.D 3. Escala da violencia
U.D 4. Consecuencias nas mulleres da violencia de xénero
U.D 5. Consecuencias nos/as fillos/as da violencia de xénero
U.D 6. Intervención na violencia de xénero
MÓDULO 3: ACTUACIÓN DOS PROFESIONAIS SANITARIOS
U.D 1.Actuación do persoal sanitario en función da etapa do ciclo da violencia
U.D 2. Valoración da seguridade e do risco
U.D 3. Documentación sanitaria
U.D 4. Plans de intervención
U.D 5. Derivación
U.D 6. Seguimento
U.D 7. Coidado profesional
7.1 Importancia do/a profesional sanitario
7.2 Dificultades para recoñecer a violencia de xénero
7.3 Detección e valoración da violencia de xénero
7.4 Actuación dos servizos de urxencia
7.5 Atención fronte agresións sexuais
Avaliación
-
Ao acabar cada módulo o/a alumno/a terá que realizar unha proba de avaliación.
-
Cada unha destas probas está formada por preguntas tipo test de Verdadeiro/Falso
-
Cada proba puntuarase sobre dez e, considérase aprobada cando o 50% das cuestións están correctas.
-
Se non se acadase o mínimo requirido, o/a alumno/a terá unha segunda oportunidade para realizala
-
Para que o curso este "apto", as tres probas teñen que estar aprobadas.
OBXECTIVOS
-
Coñecer e aplicar as técnicas para enfrontar situacións onde se podan presentar actitudes e/ou conductas agresivas.
-
Identificar os/as usuarios/as potencialmente agresivos e a súa posible reacción.
-
Saber aplicar técnicas de restricción.
-
Ser capaz de aplicar as técnicas específicas de contención mecánica para determinados tipos de pacientes.
-
Mostrar as accións alternativas á suxección.
-
Tomar conciencia da importancia do rol que executa como profesional e do tipo de relación que ten que manter co/a paciente.
CONTIDOS
U.D 1. Introducción
U.D 2. Ansiedade e ira
1. Ansiedade
2. Ira
3 Agresividade e outras emocións.
4. Estratexias para manexar a ira e a ansiedade
5. Cómo manexar a ira/agresividade
U.D 3. Estilos interactivos.
U.D 4. O conflito. Manexo do conflito.
1. Formas de intentar resolver conflitos.
2. Fases na resolución de conflitos.
U.D 5. A resolución de problemas
U.D 6. Comunicación e relación profesional-paciente
1. Evolución da relación profesional-paciente.
2. O que espera o/a paciente dos/as profesionais.
3. O/a paciente visto polo/a profesional da saúde
4. O papel dos/as familiares do/a paciente.
5. Os/as profesionais sanitarios
5.1 Os/as profesionáis da saúde e a comunicación.
5.2 O/a profesional sanitario/a e os seus modelos de comunicación.
5.3 O/a profesional da saúde visto polo/a paciente
6. Características esenciais da relación paciente-profesional
6.1 Por que a relación paciente -profesional é un asunto complexo.
6.2 Factores que influen na relación paciente-profesional.
6.3 Tipos de pacientes difíciles.
6.4 Importancia do establecemento dunha relación de confianza.
U.D 7. Consellos para mellorar a relación paciente-profesional
7.1 Pautas para xestionar mellor a relación co/a paciente e o seu entorno.
7.2 Resume de pautas útiles
U.D 8. Actuación en urxencias psiquiátricas
8.1 Medidas para reducir o risco.
8.2 Actuación ante un/unha paciente axitado/a
8.3 Actuación ante un/unha paciente con crise de ansiedade
U.D 9. Protocolo de atención ao/a paciente axitado/a
Anexo I. Técnicas de distracción
Anexo II. Técnicas de desactivación (desescalada) verbal
Anexo III. Procedemento de illamento ou contención física.
U.D 10. Procedementos de actuación con pacientes violentos/as
10.1 Identificación de situacións conflitivas.
10.2 Actuación ante agresións.
10.2.1 Criteriores de valoración do risco: Risgos organizativos e risgos previos á asistencia
10.3 Liñas xeráis de actuación.
U.D 11. Actuación en situacións violentas
11.1 Proceso de desenvolvemento da ira ou hostilidade.
11.2 Intervención recomendada ante iste tipo de persoas e/ou situacións
U.D 12. Habilidades comunicativas pra frear e/ou enfrontar situacións de violencia. Xustificación.
12.1 Autorrevelación.
12.2 Escoita activa
12.3 Contención emocional
12.4 Mostrar empatía
12.5 Resultados positivos ou reforzantes.
12.6 Ofrecer información.
AVALIACIÓN
-
Consta de 55 preguntas tipo test con varias opcións, do que só unha é válida. Todas preguntas puntúa o mesmo.
-
Para que a proba sexa considerada “apta” e o/a alumno/a poda obter o seu certificado terá que ter o 70% das preguntas ben.
-
Contará cun tempo de 120 minutos e dúas oportunidades
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de finalización oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só terá que imprimilo e presentalo. Estará dispoñible o mesmo día da data oficial de finalización do curso, tan pronto se completen as leccións.
Inicio: 07-04-2025
Fin: 09-05-2025
Prezo: 160 €
Precio en oferta: 152,00 €
Afiliados CIG: 99,00 €
Alumnos NOS: 144,00 €