CURSO: PREVENCIÓN E ACTUACIÓN FRONTE A AGRESIÓNS NAS INSTITUCIÓNS SANITARIAS
ENFERMEIRAS/OS
BAREMABLE PARA OPOSICIÓNS, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS E CARREIRA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: o día de finalización do curso, xa podes imprimilo.

Obxectivo xeral:
-
Ser capaz de desenvolver habilidades e destrezas básicas que permitan evitar agresións e/ou actuar fronte a elas
Obxectivos específicos:
-
Comprender a natureza das agresións
-
Analizar os tipos de agresións que se poden dar nas institucións sanitarias.
-
Optimizar o factor de comunicación fronte as agresións.
-
Utilizar as estratexias adecuadas para a xestión de agresións.
-
Coñecer as habilidades necesarias para utilizar nas situacións de violencia
-
Usar os protocolos de actuación necesarios dependendo do momento e da situación.
MÓDULO 1. SITUACIÓNS CONFLITIVAS
U.D 1. AS EMOCIÓNS.
1.1 Concepto
1.2 Definición
1.3 Mecanismos de xerar emocións
1.4 Razón/emoción
1.5 Causas que poden xerar agresividade
U.D 2. A HOSTILIDADE.
2.1 Fases do patrón da hostilidade
2.2 Destrezas para abordar a hostilidade
2.3 Recepción de queixas
MÓDULO 2. O CONFLITO
U.D 1 MANEXO DO CONFLITO
U.D 2. RESOLUCIÓN DE CONFLITOS
U.D 3 FASES NA RESOLUCIÓN DE CONFLITOS
U.D 4 PAUTAS PARA A RESOLUCIÓN DE CONFLITOS PROCEDENTES DA PSICOLOXÍA
MÓDULO 3. COMUNICACIÓN E RELACIÓNS INTERPERSOAIS EN SITUACIÓNS DE CONFLITOS E/OU AGRESIVIDADE
U.D 1 RELACIÓN PROFESIONAL/PACIENTE
U.D 2 EXPECTATIVAS DO/A PACIENTE SOBRE O/A PROFESIONAL
U.D 3 EXPECTATIVAS DO/A PROFESIONAL SOBRE O/A PACIENTE
U.D 4 OS/AS FAMILIARES DO/A PACIENTE
U.D 5 OS PROFESIONAIS DAS INSTITUCIÓNS SANITARIAS
U.D 6. CARACTERÍSTICAS DA RELACIÓN PACIENTE/PROFESIONAL
U.D 7. MELLORA NA RELACIÓN PACIENTE/PROFESIONAL
MÓDULO 4. HABILIDADES COMUNICATIVAS PARA ENFRONTAR SITUACIÓNS DE VIOLENCIA
U.D 1 HABILIDADES DE COMUNICACIÓN
U.D 2 HABILIDADES SOCIAIS
MÓDULO 5 PROTOCOLOS DE ACTUACIÓN ANTE UNHA AGRESIÓN
U.D 1 COMO DETECTAR UNHA AGRESIÓN
U.D 2. POTOCOLO XERAL DE ACTUACIÓN
U.D 3 PROTOCOLO DE ATENCIÓN AO/A PACIENTE AXITADO
3.1 Técnicas de distracción
3.2 Técnicas de desactivación (desescalada) verbal.
3.3 Procedemento de illamento ou contención física
U.D 4 PROCEDEMENTO DE ACTUACIÓN
4.1 Identificación do tipo de situación conflitiva
4.2 Actuación ante o conflito
4.3 Actuacións en situacións violentas
-
Este curso está formado por cinco módulos e, ao rematar cada un deles o/a alumno/a terá que facer unha proba de avaliación.
-
As probas de avaliación consisten nunha serie de preguntas pechadas, nas que o/a alumno/a terá que sinalar a resposta correcta.
-
Para que a proba sexa considerada "Apta" terá que ter o 70% das cuestións ben. Para facer cada unha delas, cóntase cun tempo de 3 minutos por pregunta e dúas oportunidades.
-
É preciso que todas as probas estén calificadas como aptas para ter o certificado.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de finalización oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só terá que imprimilo e presentalo. Estará dispoñible o mesmo día da data oficial de finalización do curso, tan pronto se completen as leccións.
Inicio: 11-04-2025
Fin: 25-04-2025
Prezo: 45 €
Precio en oferta: 42,75 €
Afiliados CIG: 25,00 €
Alumnos NOS: 40,50 €