Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar nuestros servicios y mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación.
Saber realizar unha comunicación adecuada cos/as usuarios/as en situacións de conflitos.
Coñecer as situacións conflitivas máis comúns na atención a usuarios/as.
Adquirir as habilidades necesarias para a comunicación de malas noticias.
Adquirir as habilidades necesarias para a comunicación con pacientes en coidados paliativos.
Mellorar a xestión das queixas realizadas polos/as usuarios/as.
MÓDULO 1. O PROCESO DE COMUNICACIÓN
U.D 1. Características do proceso de comunicación
U.D 2. Barreiras da comunicación
U.D 3. Pautas para mellorar a comunicación
U.D 4. Técnicas de comunicación non verbais
MÓDULO 2. COMUNICACIÓN EN SITUACIÓNS CONFLITIVAS
U.D 1. Actuación e comunicación en situacións conflitivas
U.D 2. Habilidades comunicativas para enfrontar situacións de violencia
MÓDULO 3. COMUNICACIÓN DE MALAS NOTICIAS
MÓDULO 4: XESTIÓN DE QUEIXAS E RECLAMACIÓNS
Este curso ten catro avaliacións correspondentes, cada unha delas, a un dos módulos dos que está formado.
As avaliacións teñen unha serie de preguntas tipo test, con tres posibles opcións, das cales unha ou varias poden ser correctas. para que a proba sexa considerada apta, o/a alumno/a deberá responder correctamente ao 50% das preguntas.
É necesario que o/a alumno/a teña as catro avaliación aprobadas para superar o curso.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de finalización oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só terá que imprimilo e presentalo. Estará dispoñible o mesmo día da data oficial de finalización do curso, tan pronto se completen as leccións.
Modal body text goes here.