CURSO: COMUNICACIÓN DO PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN CON PACIENTES E FAMILIARES. XESTIÓN DE QUEIXAS
PERSOAL ADMINISTRATIVO
BAREMABLE PARA OPOSICIÓNS, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS E CARREIRA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: o día de finalización do curso, xa podes descargalo

Aprender a distinguir cal é a mellor forma de comunicación co/a paciente e a súa familia dependendo da situación, das circunstancias e das características do/da usuario.
U. D 1. O PERSONAL DE ADMINISTRACIÓN NAS INSTITUCIÓNS SANITARIAS
1.1 Atención a usuarios/as e familias
1.2 Dereitos e obligacións dos/as pacientes
1.3 Tipos de pacientes máis comúns
1.4 Necesidades dos/as pacientes
1.5 Actuación fronte ao/á paciente
U.D 2. COMUNICACIÓN DO PERSONAL DE ADMINISTRACIÓN CO/A PACIENTE E LA FAMILIA
2.1 Concepto de comunicación
2.2 Elementos de la comunicación
2.3 O proceso de comunicación
2.4 Tipos de comunicación segundo o código
2.5 Tipos de comunicación segúndo o signo.
2.6 Actitudes necesarias para a comunicación
2.7 Comunicación entre o/a paciente e o persoal de administración
2.8 Regras de escoita: escoita activa e escoita pasiva
2.9 Relación co/a paciente
U.D 3. COMUNICACIÓN ORAL
3.1 Importancia da linguaxe falada
3.2 Ruído e redundancias
3.3 Obxectivos da comunicación oral
3.4 O estilo oral
3.5 Voz, respiración e dicción
3.6 Cualidades da mensaxe
3.7 O/a receptor/a
U.D 4. COMUNICACIÓN TELEFÓNICA
4.1 Conceptos básicos
4.2 Manexo do teléfono
4.3 Atención de chamadas
U.D 5 COMUNICACIÓN ESCRITA
5.1 Conceptos básicos
5.2 Características da linguaxe escrita
5.3 Semellanzas e diferenzas entre a linguaxe falada e a escrita
U.D 6 COMUNICACIÓN ESCRITA
U.D 7. HABILIDADES PARA UNHA COMUNICACIÓN EFECTIVA
7.1 Concepto de habilidade
7.2 Habilidades para unha boa relación co/a paciente
7.3 Habilidades para a relación interpersonal
U.D 8. COMUNICACIÓN CON PACIENTES EN SITUACIÓNS CONFLITIVAS
8.1 Comunicación en situacións conflitivas
8.2 Habilidades comunicativas para enfrontar situacións de violencia
U.D 9 COMUNICACIÓNS CON PERSOAS CON DISCAPACIDADE
U.D 10. XESTIÓN DE QUEIXAS
-
Este curso está formado por dez avaliacións correspondentes, cada unha delas, a un dos módulos formativos.
-
Cada avaliación está composta dunha serie de preguntas tipo test nas que, cada pregunta consta de tres posibles respostas sendo só unha delas, a correcta.
-
Para que a avaliación sexa considerada apta, o/a alumno/a deberá ter o 50% das respostas ben.
-
Para superar o curso, o/a alumno/a deberá ter todas as avaliacións superadas.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de finalización oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só terá que imprimilo e presentalo. Estará dispoñible o mesmo día da data oficial de finalización do curso, tan pronto se completen as leccións.
Inicio: 04-04-2025
Fin: 18-04-2025
Prezo: 50 €
Precio en oferta: 47,50 €
Afiliados CIG: 25,00 €
Alumnos NOS: 42,50 €
Inicio: 04-04-2025
Fin: 18-04-2025
Prezo: 50 €
Precio en oferta: 47,50 €
Alumnos NOS: 42,50 €