CURSO: COMUNICACIÓN EFECTIVA CON PACIENTES E/OU FAMILIARES EN SITUACIÓNS ESPECIAIS
TELEFONISTA
BAREMABLE PARA OPOSICIÓNS, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS E CARREIRA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: o día indicado de finalización do curso xa poderá descargalo

-
Estudar as características do proceso de comunicación e as relacións interpersoais.
-
Saber recoñecer os distintos estilos de comunicación.
-
Coñecer as barreiras e os erros de comunicación para poder facerlles fronte, utilizando as pautas para mellorar a comunicación.
-
Ser capaces de utilizar correctamente as técnicas de comunicación non verbal.
-
Saber actuar adecuadamente nas situacións conflitivas
U.D 1. O proceso de comunicación. Características
U.D 2. Comunicación e relacións interpersoais
U.D 3. Estilos de comunicación
U.D 4. Barreiras de comunicación. Interferencias e ruídos
U.D 5. Erros de comunicación
U.D. 6 Pautas para mellorar a comunicación
U.D 7. Técnicas de comunicación non verbal
U.D 8. Formas de comunicación
U.D 9. Actuación e comunicación en situacións conflitivas
U.D 10. Habilidades para enfrentar situacións conflitivas
U.D 11. Invervención comunicativa
U.D 12. Xestión de queixas
-
Este curso ten tres avaliacións formadas, cada unha delas, por unha serie de preguntas tipo test, con tres posibles respostas, das cales unha ou varias poden ser correctas.
-
Para que a proba sexa considerada apta, o/a alumno/a deberá responder correctamente ao 60% das preguntas
-
É preciso que o/a alumno/a teña as tres avaliacións superadas para obter o certificado do curso.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de finalización oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só terá que imprimilo e presentalo. Estará dispoñible o mesmo día da data oficial de finalización do curso, tan pronto se completen as leccións.
Inicio: 10-04-2025
Fin: 24-04-2025
Prezo: 50 €
Precio en oferta: 47,50 €
Afiliados CIG: 25,00 €
Alumnos NOS: 45,00 €