- CONCEPTOS BÁSICOS
1.1 Concepto de saúde e enfermidade
1.2 Prevención primaria
1.3 Prevención secundaria
1.4 Prevención terciaria
1.5 Outros conceptos relacionados
1.5.1 Comportamento anormal
1.5.2 Anormalidade extrínseca
1.5.3 Prevalencia
1.5.4 Incidencia
1.6 Avaliación e diagnóstico
1.7 Métodos de avaliación
1.7.1 A entrevista
1.7.2 Probas proxectivas
1.7.3 Avaliación mediante a observación
1.7.4 Outros exámenes
1.7.5 Escala de intelixencia de Wescher
1.7.6 Investigación multifásica da personalidade
1.8 Métodos de diagnóstico
2.TRATAMENTO PSICOLÓXICO ANTE CERTAS CONDUTAS
2.1 Introducción
2.2 Tipos de tratamento
2.2.1 Tratamentos biolóxicos
2.2.2 Tratamientos psicoanalíticos
2.2.3 Terapia cognitiva-conductual
2.2.4 Terapia conductual
2.3 Clasificación das técnicas básicas nas terapias de conducta infantil
2.4 Técnicas para mellorar o incremento de certas conductas
2.4.1 Reforzo positivo
2.4.2 Reforzo negativo
2.5 Técnicas para a adquisición de novas conductas
2.5.1 Moldeado
2.5.2 Modelado
2.5.3 Encadenamento
2.6 Técnicas para a minimización ou eliminación de conductas
2.6.1 Sanción ou custo da resposta
2.6.2. Castigo positivo
2.6.3 Extinción
2.6.4 Reforzos das conductas incompatibles
2.6.5 Sobrecorrección
2.6.6 Aislamiento ou tempo fora
2.7 Técnicas de control de conductas
2.7.1 Economía de fichas
2.7.2 Contrato de conductas
3. TRASTORNO DE ANSIEDADE
3.1 Introducción
3.2 Trastorno de ansiedade
3.2.1 Definición
3.2.2 Tipos de trastornos
4. CONDUCTAS AGRESIVAS E OPOSICIONISTAS
4.1 Trastorno negativista
4.1.1 Definición
4.1.2 Causas ou factores de risco
4.1.3 Tratamento
4.2 Trastorno disocial
4.2.1 Causas ou factores de risco
4.2.2 Tratamento
5. TRANSTORNOS DA INXESTIÓN E CONDUCTA ALIMENTARIA NA INFANCIA
5.1 Pica
5.1.1 Causas
5.1.2 Tratamento
5.2 Rumiación
5.2.1 Causas
5.2.2 Tratamento
5.3 Obesidade
5.4 Anorexia nerviosa e bulimia
5.4.1 Causas
5.4.2 Tratamento
5.5 Hábitos alimenticios
5.6 Erros na alimentación
5.7 Resolver os gustos do/a neno/a
5.8 Outras formas de alimentación
5.9 Condimentos, doces e golosinas
5.10 Horarios da comida
5.11 Hábitos de picar
5.12 Inapetencia
5.13 Outras situaciones
6. TRASTORNOS DE ELIMINACIÓN
6.1 Enuresis
6.1.1 Causas
6.1.2 Tratamentos
6.2 Encopresis
6.2.1 Causas
6.2.2 Tratamentos
6.3 Factores psicolóxicos no control de esfínteres
6.3.1 Alteracións emocionais
6.3.2 Intervencións no control de esfínteres
6.3.3 Psicoterapia
6.4 Medicación
6.5 Entrenamento en retención e control
6.6 Alarma de eneuresis
6.7 Encopresis
6.8 Orientacións aos/as pais/nais para o control de esfínteres
6.8.1 Introducción
6.8.2 Funcións dos pais
6.9 Causas do retardo no control de esfínteres
6.10 Control intestinal
7. PROBLEMAS E TRASTORNOS DE SONO
7.1 Disomnias
7.2 Parasomnias
7.3 Trastornos do sono
7.3.1 Tipos de sono
7.3.2 Problemas en pediatría
7.4 Problemas de sono en nenos/as adolescentes
7.5 Insomnio na infancia
8. TRASTORNOS DE HABILIDADES MOTORAS
9.PSICOPATOLOXÍAS POR TDAH
9.1 Definición
9.2 Causas
9.3 Tratamento
10. TRASTORNO DE APRENDIZAXE
10.1 Definición
10.2 Causas
10.3 Tratamento
11. TRASTORNO DE LINGUAXE
11.1 Definición
11.2 Causas
11.3 Tratamento
12. RETRASO MENTAL
12.1 Definición
12.2 Causas
12.3 Tratamento
13.TRASTORNO XENERALIZADO DEL DESENVOLVEMENTO
13.1 Definición
13.2 Sistomatoloxía
13.3 Conducta anómala
13.4 Causas
13.5 Tratamento
14. SEPARACIÓN DOS PAIS
14.1 Introducción
14.2 Cambios na familia causados polo divorcio
14.3 Etapas do divorcio
14.4 O/a neno/a no centro da separación
14.5 Funcións do psicólogo
14.6 Ansiedade en nenos con pais separados
15. CELOS INFANTIS
15.1 Qué son os celos infantis?
15.2 Diferencia entre rivalidade, envidia e celos
15.3 Comportamento do neno/a celoso/a
15.4 Educación no fogar para evitar os celos
15.5 Educar en afectividade
15.6 Principios para evitar actitudes celosas
16. AUTOESTIMA INFANTIL
16.1 Introducción
16.2. Construcción da autoestima
16.3 Importancia da autoestima
16.4 Avaliación da autoestima
16.5 Aspectos positivos da autoestima
16.6 Resolución de problemas
16.7 Autoafimacións
16.8 Autorreforzamiento para as autoafirmacións positivas
16.9 Influencia dos pais e profesores no desenvolvemento da autoestima
16.10 Estratexias para aumentar a autoestima infantil