1. CONCEPTOS BÁSICOS
1.1 Concepto de saúde e enfermidade
1.2 Prevención primaria
1.3 Prevención secundaria
1.4 Prevención terciaria
1.5 Outros conceptos relacionados
1.5.1 Comportamento anormal
1.5.2 Anormalidades extrínsecas
1.5.3 Prevalencia
1.5.4 Incidencia
1.6 Avaliación e diagnóstico
1.7 Métodos de avaliación
1.7.1 Entrevista
1.7.2 Probas proxectivas
1.7.3 Avaliación mediante a observación
1.7.4 Outros exámenes
1.7.5 Escala de intelixencia de Weschler
1.7.6 Inventario multifásico de personalidade
1.8 Métodos de diagnóstico
2. TRATAMENTO PSICOLÓXICO
2.1 Introducción
2.2 Tipos de tratamentos
2.2.1 Tratamento biolóxicos
2.2.2 Tratamentos psicoanalíticos
2.2.3 Terapias cognitivo-conductuais
2.2.4 Terapias conductuais
2.3 Clasificación das técnicas básicas na terapia de conducta infantil
2.4 Técnicas para mellorar o incremento de certas conductas
2.4.1 Reforzo positivo
2.4.2 Reforzo negativo
2.5 Técnicas para a adquisición de novas conductas
2.5.1 Moldeado
2.5.2 Modelado
2.5.3 Encadenamento
2.6 Técnicas de eliminación de conductas
2.6.1 Sanción ou custo da resposta
2.6.2 Castigo positivo
2.6.3 Extinción
2.6.4 Reforzo de conductas incompatibles
2.6.5 Sobre corrección
2.6.6 Aislamento ou tiempo fora
2.7 Técnicas de control de conductas
2.7.1 Economía de fichas
2.7.2 Contrato de conductas
3. PSICOPATOLOXÍA INFANTIL
3.1 Introducción
3.2 Trastornos de ansiedade
3.2.1 Definición
3.2.2 Tipos de trastornos
4. CONDUCTAS AGRESIVAS E OPOSICIONISTAS
4.1 Trastorno negativo desafiante
4.1.1 Definición
4.1.2 Causas ou factores de risco
4.2 Comportamiento disocial
4.2.1 Causas ou factores de risco
4.2.2 Tratamento
5. TRASTORNOS NA CONDUCTA ALIMENTARIA
5.1 Pica
5.1.1 Causas
5.1.2 Tratamento
5.2 Rumiación
5.2.1 Causas
5.2.2 Tratamento
5.3 Obesidade
5.4 Anorexia nerviosa e bulimia
5.4.1 Causas
5.4.2 Tratamento
6. TRASTORNOS DE ELIMINACIÓN
6.1 Enuresis
6.1.1 Causas
6.1.2 Tratamento
6.2 Encorpresis
6.2.1 Causas
6.2.2 Tratamento
7. TRASTORNOS DO SONO
7.1 Disomnias
7.2 Parasomnias
8. TRASTORNO EN HABILIDADES MOTORAS
9. PSICOPATOLOXÍAS
9.1 Trastorno por déficit de atención e hiperactividade
9.1.1 Definición
9.1.2 Causas
9.1.3 Tratamento
9.2 Trastorno de aprendizaxe
9.2.1 Definición
9.2.2 Causas
9.2.3 Tratamento
9.3 Trastornos da linguaxe
9.3.1 Definición
9.3.2 Causas
9.3.3 Tratamento
9.4 Retraso mental
9.4.1 Definición
9.4.2 Causas
9.4.3 Tratamento
9.5 Trastornos xeneralizados de desenvolvemento
9.5.1 Definición
9.5.2 Sintomatoloxía dos TGD
9.5.3 Conducta anómala
9.5.4 Causas
9.5.5 Tratamento
10. TRASTORNOS DO SONO
10.1 Tipos de sono
10.2 Problemas de sono en nenos/as e adolescentes
10.3 Somnolencia excesiva diurna
10.4 Insomnio na infancia
11. HÁBITOS ALIMENTICIOS
11.1 Adaptación a gustos e texturas
11.2 Principais erros alimenticios
11.3 Respetar os gustos do/a neno/a
11.4 Outras maneras de alimentación e dietas correctivas
11.5 Condimentos, doces e golosinas
11.6 O hábito de picar
11.7 Inapetencia
11.8 Situacións típicas
12. CONTROL DE ESFÍNTERES
12.1 Eneureis
12.2 Control de esfínteres. Factores físicos
12.2.1 Obstruccións e disfuncións do tracto uroxenital
12.2.2 Trastornos do sistema nervioso
12.3 Control de enfínteres. Factores psicolóxicos
12.3.1 Alteracións emocionais
12.3.2 Intervencións
12.3.3 Psicoterapia
12.3.4 Medicación
12.4 Entrenamiento de retención e control
12.5 Alarma de enuresis
12.6 Encopresis
12.7 Orientacións aos pais para o control de esfínteres
12.8 Control intestinal
13. SEPARACIÓN DOS PAIS
13.1 Cambios na familia causadas polo divorcio
13.2 Etapas do divorcio
13.3 O/a neno/a no centro da separación
13.4 Funcións do psicólogo
14. ANSIEDADE EN NENOS/AS CON PAIS SEPARADOS
14.1 Ansiedade
14.1.1 Consecuencias a longo prazo
14.1.2 Relacións cos irmáns
14.2 Desórdenes por ansiedade
14.3 Trastorno por ansiedade por separación en fillos de pais divorciados
15. CELOS INFANTIS
15.1 Diferencia entre rivalidade, envidia e celos
15.2 Causas do comportamiento celoso
15.3 Educación para evitar celos
15.4 Educar en afectividade
15.5 Principios para evitar actitudes celosas
16. ANÁLISE DO DEBUXO INFANTIL
16.1 Aspectos do debuxo
16.2 Etapas polas que pasa o debuxo infantil
16.3 Interpretación de dibuxos
17. AUTOESTIMA INFANTIL
17.1 Construcción da autoestima
17.2 Importancia da autoestima
17.3 Factores de risco e factores protectores
17.4 Qué promove a autoestima infantil?
17.5 Evaluación da autoestima
17.6 Resolución de problemas
17.7 Autoafirmacións
17.8 Autorreforzamiento para as autoafirmacións positivas
17.9 Influencia de pais e profesores no desenrrolo da autoestima
18. INTERVENCIÓN PSICOLÓXICA NA INFANCIA E ADOLESCENCIA
18.1 Intervención no trastorno de desenvolvemento
18.2 Intervención nos trastornos autistas
18.3 Intervención no TDAH
18.4 Intervención familiar