Curso PAQUETE CURSOS TRANSVERSAIS III
PSICÓLOGOS/AS
BAREMABLE PARA OPOSICIONES, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS Y CARRERA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: el día indicado de finalización del curso ya podrás imprimirlo.
Este "paquete de cursos" ofrece a posibilidade de realizar catro dos cursos para TODAS AS CATEGORÍASDE ATENCIÓN AO/Á PACIENTE máis demandados.
Os cursos que compoñen esta formación son os mesmos que poden realizarse por separado (mesmo temario, contidos, avaliacións), etc; a única diferencia está en que con esta forma de matrícula, o/a alumno/a terá un importante desconto no prezo final respecto á matrícula dos mesmos cursos se, estas fosen realizadas de forma separada.
O/a alumno/a pode realizar os cursos un a continuación doutro ou, varios á vez. Desta forma, realiza unha unha mellor xestión do seu tempo.
Ao rematar, enviaránselle os certificados de cada un dos cursos; se o/a alumno/a non superase algún deles, recibirá os certificados dos que estén aptos.
OBXECTIVOS
- Aprender que son os primeiros auxilios psicolóxicos e cando aplicalos.
- Manexar e regular o noso propio estado emocional, nunha situación crítica ou estresante.
- Incorporar ferramentas que nos permitan aplicar os PAP a distintos colectivos.
- Preservar a saúde
CONTIDOS
MÓDULO 1. PRIMEROS AUXILIOS PSICOLÓGICOS
U.D 1 Definición e obxectivos
U.D 2 Principios básicos
U.D 3 Aplicación dos primeiros auxilios psicolóxicos
U.D 4 Características e manifestacións conductuais das persoas en situación de emerxencia.
U.D 5 Suceso traumático
U.D 6 Resiliencia
U.D 7 Fases das crises e actuación en cada unha delas.
MÓDULO 2. ESTRÉS E ANSIEDADE. TÉCNICAS DE AUTOCONTROL
U.D 1 Definición
U.D 2 Variables que determinan o estrés
U.D 3 Tipos de estrés. Trastorno de estrés post- traumático
U.D 4 Técnicas de control de estrés
MÓDULO 3. COMUNICACIÓN
U.D 1 Erros e barreiras na comunicación
U.D 2 Tipos de comunicación
U.D 3 Asertividade, escoita activa e empatía
U.D 4 Conversación
U.D 5 Comunicación de malas novas
MÓDULO 4. SITUACIÓNS ESPECIAIS
U.D 1 Primeiros auxilios psicolóxicos con nenos/as
U.D 2 Primeiros auxilios psicolóxicos con adultos
U.D 3 Suicidio
MÓDULO 5. PREPARACIÓN PARA A MORTE E O DÓ.
U.D 1. Características que acompañan ao dó.
U.D 2. Principios de intervención
AVALIACIÓN
- Cada un dos módulos que compón o curso, leva asociada unha Avaliación Final.
- A avaliación consta dun número variable de preguntas tipo test que oscila entre oito e vinte, dependendiendo da extensión do módulo formativo ao que pertence.
- Cada unha das preguntas ten catro posibles respostas asociadas, das que unha ou varias poden ser verdadeiras.
- O/o alumno/a disporá dun tempo de 4 minutos para a realización de cada cuestión.
- Para que o curso sexa considerado Apto e, polo tanto, os/ as participantes do mesmo obteñan o seu certificado, as avaliacións dos todos os módulos, deben ser superadas.
- Considéranse superadas cando teñan o 60% das súas preguntas ben.
- O/o alumno/a disporá de dúas oportunidades para realizar cada proba.
OBXECTIVOS
-
Estudar as formas de relacionarse máis habituais entre as persoas e, as formas nas que adoitamos a facernos unha imaxe dos demais.
-
Aplicar os métodos de comunicación que xa coñecemos, ao persoal (sanitario e non sanitario) que traballa en Centros Sanitarios e a usuarios/as (pacientes e familiares).
-
Aprender a usar, de forma habitual, as técnicas asertivas durante o desenvolvemento do noso traballo.
-
Conseguir “esquivar” os erros e barreiras que nos atopamos durante os procesos de comunicación con pacientes e familiares.
-
Saber botar man de todo o aprendido nos temas anteriores e aplícalo en situacións de crise: epidemias, accidentes, catástrofes,…
CONTIDOS
MÓDULO 1. AS RELACIÓNS INTERPERSOAIS
U.D 1 As atribucións causais e os seus sesgos
U.D 2 Como nos formamos unha impresión dos demáis
2.1 Esquemas cognitivos
2.2 Teorías implícitas da personalidade
2.2.1 Factores asociados ao/a perceptor/a
2.2.2 Factores asociados á persoa percibida
2.2.3 Factores asociados ao contido da percepción
MÓDULO 2: A COMUNICACIÓN EN SANIDADE
U.D 1. A comunicación
1.1 O proceso de comunicación
U.D 2 A comunicación non verbal
2.1 Compoñentes non verbais
2.2 Compoñentes paraverbais
MÓDULO 3. ESTILOS DE COMUNICACIÓN
U.D 1. Estilo pasivo ou inhibido
U.D 2. Estilo agresivo
U.D 3. Estilo asertivo
MÓDULO 4. TÉCNICAS E HABILIDADES ASERTIVAS
U.D 1 Habilidades asertivas
1.1 Habilidade para emitir información
1.2 Habilidade para facer autorrevelacións
1.3 Habilidade para formular unha crítica
1.4 Habilidades para solicitar cambios no comportamento ou na realización de tarefas
1.5 Habilidade para expresar opinións.
1.6 Habilidades para pedir que outro confirme ou exprese desacordo.
1.7 Habilidade para facer preguntas
1.8 Habilidade para facer eloxíos
U.D 2 Técnicas asertivas
2.1 Disco Raiado
2.2 Banco de néboa
2.3 Compromiso viable
2.4 Acordo asertivo
2.5 Pregunta asertiva
2.6 Claudicación simulada
MÓDULO 5. ERROS E BARREIRAS NA COMUNICACIÓN
U.D 1.Introducción
U.D 2. Erros debidos ao/a profesional no papel de emisor/a.
U.D 3. Erros debidos ao/a profesional no papel do receptor/a
U.D 4. Erros debidos ao entorno sanitario
MÓDULO 6. ESCOITA ACTIVA
U.D 1. Conduta non verbal ou paraberval do/a paciente
U.D 2. A Comunicación telefónica
MÓDULO 7.ACTUACIÓNS DOS/AS PROFESIONAIS EN SITUACIÓNS DE CRISE
U.D 1. Amosar amabilidade e simpatía cara ao/a paciente
U.D 2. Amosar interese e eficacia no desempeño do seu traballo.
U.D 3.Escoita ao/a paciente
U.D 4 Facilitar a información
U.D 5 Trato a pacientes inseguros/as
U.D 6 Trato a pacientes faladores/as
U.D 7. Trato a pacientes descontentos/as
MÓDULO 8. COMUNICACIÓN EN SITUACIÓNS DE CRISE
U.D 1. Características das situacións de crise
U.D 2. Principios da intervención en crise
U.D 3. Comunicación efectivas nas situacións de crise
U.D 4. Comunicación de información asistencial
U.D 5. Transmisión de malas novas
U.D 6. Comunicación con nenos/as en situacións de crise
U.D 7 Comunicación coas familias
AVALIACIÓN
-
Ao final de cada módulo o/a alumno/a terá que respostar unha serie de preguntas pechadas, tipo test.
-
Istas preguntas ofrecen tres ou catro posibles respostas das que unha o varias das respostas poden ser válidas.
-
O/a alumno/a conta cun tempo de dous minutos por cada preguntaa. Para que sexa considerada APTA terá que ter o 60% das preguntas ben.
-
Contarase con dúas oportunidades, das cales gardarase a maior puntuación acadada.
-
Para obter o certificado, o/a alumno/a deberá ter todas as probas de autoavaliación APTAS.
OBXECTIVOS
-
Estudar as distintas culturas pertencentes, aos distintos grupos inmigrantes máis comúns no noso país.
-
Coñecer a teminoloxía máis usada en relación a inmigración e saúde.
-
Comprender certos comportamentos dalgúns/dalgunhas inmigrantes fronte ao sistema sanitario galego.
-
Avaliar as dificultades que poden presentarse na atención ao pertencer a outro país.
CONTIDOS
1. SAÚDE E ENFERMIDADE. CONCEPTOS DE NATUREZA MULTICULTURAL
2. ASISTENCIA SANITARIA NUN CONTEXTO MULTICULTURAL
2.1. A competencia cultural nas organización sanitarias.
2.2. A competencia cultural nos/as profesionais da saúde.
2.3. Atención sanitaria ao/a paciente inmigrante en atención primaria de saúde
2.3.1. Accesibilidad aos recursos sanitarios
2.3.2. Problemas de saúde e atención sanitaria
2.3.3. A saúde mental en inmigración
2.4. Muller inmigrante e saude
2.4.1. Muller inmigrante, saúde e servicios sanitarios
2.4.2. Saúde mental na muller inmigrante
2.4.3. Saúde reproductiva na muller inmigrante
2.5. Aspectos normativos en inmigración y atención sanitaria
3. GLOSARIO DE TERMOS EN INTERCULTURIDADE, SAÚDE E SERVIZOS SANITARIOS
4. O/A PACIENTE INMIGRANTE
4.1 Comunicación verbal
4.2 Paralinguaxe
4.3 Comunicación non verbal
4.4 Xestos
4.5 A cara
4.6 A roupa
4.7 O entorno
4.8 Proxémica ou uso do espazo interpersoal
4.9 Contacto persoal
4.10 Os saúdos
4.11 O tempo e o espazo
4.12 Organización e funcionalidade familiar
4.13 Factores e conductas de risco para a saúde
4.14 Nutrición
4.15 Embarazo e prácticas de maternidade
4.16 Rituales mortuorios
4.17 Prácticas e axentes da saúde
4.18 Estereotipo frente a xeneralización
5. COMPORTAMENTO DO/A INMIGRANTE FRONTE AO SISTEMA SANITARIO
5.1 Barreira común: comunicación e trato.
5.2 Forma na que opera o xénero na relación con sistema sanitario. Soportes e lugares.
5.3 Estilos de comunicación.
6. DIFICULTADES DE ATENCIÓN
6.1 Outros elementos específicos
6.2 Consulta de traballo social
7. ACTUACIÓNS RELACIONADAS COA EDUCACIÓN E PROMOCIÓN DA SAÚDE
8. EXEMPLOS DE CASOS PRÁCTICOS
AVALIACIÓN
A avaliación deste cursos consta dunha serie de preguntas curtas tipo test.
Cada pregunta ten catro posibles respostas pero só unha delas é correcta.
O/a alumno/a ten que ter o 70% das preguntas ben para que o exercicio sexa considerado "Apato". Para esto terá un tempo de 50 minutos e dous intentos.
OBXECTIVOS
-
Ser capaz de desenvolver habilidades e destrezas básicas que permitan resolver situacións conflitivas coa maior eficacia posible.
-
Comprender a natureza dos conflitos.
-
Analizar os tipos de conflitos que se poden dar nas institucións sanitarias.
-
Optimizar o factor de comunicación fronte as situacións conflitivas
-
Utilizar as estratexias adecuadas para a xestión de conflitos
-
Coñecer as habilidades necesarias para utilizar nas situacións de violencia
-
Usar os protocolos de actuación necesarios dependendo do momento e da situación.
CONTIDOS
MÓDULO 1. EMOCIÓNS, SENTIMENTOS E SENSACIÓNS
U.D 1. AS EMOCIÓNS.
1.1 Concepto
1.2 Definición
1.3 Mecanismos de xerar emocións
1.4 Razón/emoción
1.5 Causas que poden xerar agresividade
1.5.1 Nos/as empregados/as
1.5.2 En pacientes e/ou usuarios/as
1.5.3 Na organización
U.D 2. A HOSTILIDADE.
2.1 Fases do patrón da hostilidade
2.2 Destrezas para abordar a hostilidade
2.3 Recepción de queixas
U.D 3. IRA E ANSIEDADE.
3.1 Ansiedade
3.2 Ira.
3.3 Agresividade e outras emocións.
3.4 Manexo da ansiedade e da ira
3.5 Manexo da ira e da agresividade
MÓDULO 2. O CONFLITO
U.D 1 MANEXO DO CONFLITO
U.D 2. RESOLUCIÓN DE CONFLITOS
U.D 3 FASES NA RESOLUCIÓN DE CONFLITOS
U.D 4 PAUTAS PARA A RESOLUCIÓN DE CONFLITOS PROCEDENTES DA PSICOLOXÍA
MÓDULO 3. COMUNICACIÓN E RELACIÓNS INTERPERSOAIS EN SITUACIÓNS DE CONFLITOS
U.D 1 RELACIÓN PROFESIONAL/PACIENTE
U.D 2 EXPECTATIVAS DO/A PACIENTE SOBRE O/A PROFESIONAL
U.D 3 EXPECTATIVAS DO/A PROFESIONAL SOBRE O/A PACIENTE
U.D 4 OS/AS FAMILIARES DO/A PACIENTE
U.D 5 OS PROFESIONAIS DAS INSTITUCIÓNS SANITARIAS
U.D 6. CARACTERÍSTICAS DA RELACIÓN PACIENTE/PROFESIONAL
U.D 7. MELLORA NA RELACIÓN PACIENTE/PROFESIONAL
MÓDULO 4. HABILIDADES COMUNICATIVAS PARA ENFRONTAR SITUACIÓNS DE VIOLENCIA
U.D 1 HABILIDADES DE COMUNICACIÓN
U.D 2 HABILIDADES SOCIAIS
MÓDULO 5 PROTOCOLOS DE ACTUACIÓN
U.D 1 PROTOCOLO DE ATENCIÓN AO/A PACIENTE AXITADO
1.1 Técnicas de distracción
1.2 Técnicas de desactivación (desescalada) verbal.
1.3 Procedemento de illamento ou contención física
U.D 2 PROCEDEMENTO DE ACTUACIÓN
2.1 Identificación do tipo de situación conflitiva
2.1.1 Actuación ante agresións
2.1.2 Liñas xerais de actuacións
2.2 Actuación ante o conflito
2.2.1 Criterios de valoración do risco
2.2.2 Manexo das situacións conflitivas
2.2.3 Liñas de actuación
2.3 Actuacións en situacións violentas
2.3.1 Proceso de desenvolvemento da ira ou hostilidade
2.3.2 Intervencións recomendadas dependendo da situación
AVALIACIÓN
-
Iste curso está formado por cinco módulos e, ao remate de cada un deles, o/a alumno/a terá que facer unha proba de avaliación.
-
Cada unha das probas consiste en unha serie de preguntas pechadas (entre cinco e dez, dependo da extensión do módulo), no que o/a alumno/a terá que marcar a resposta válida.
-
Para que a proba sexa considera "Apta", haberá que ter o 70 % das cuestións ben. Para facer cada unha delas, disporase dun tempo de 3 minutos e dúas oportunidades, gardándoselle a nota máis alta.
-
E preciso que todas as probas de cada un dos módulos estén "Aptas" para superar o curso.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de remate oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só tera que descargalo, levalo a asinar e presentalo.
Inicio: 07-04-2025
Fin: 09-05-2025
Prezo: 155 €
Precio en oferta: 147,25 €