Curso ATENCIÓN AO/Á PACIENTE. HABILIDADES SOCIAIS E DE COMUNICACIÓN
PERSONAL ADMINISTRATIVO
BAREMABLE PARA OPOSICIONES, LISTAS DE CONTRATACIÓN, CONCURSO DE TRASLADOS Y CARRERA PROFESIONAL. Certificado baremable inmediato: el día de finalización del curso, ya puedes descargarlo
-
Coñecer como realizar unha atención ao/ápaciente de calidade.
-
Recoñecer os tipos de pacientes más comúns.
-
Aprender habilidades de comunicación efectivas para utilizar de forma presencial, escrita e telefónica.
-
Saber xestionar correctamente as queixas e reclamacións dos/as pacientes.
U.D 1 O/A PACIENTE
1.1 Atención a usuarios/as e familiares
1.2 Dereitos dos/as pacientes
1.3 Tipos de pacientes máis comúns
1.4 Necesidades dos/as pacientes
1.5 Actuación fronte ao/á paciente
U.D 2 HABILIDAES SOCIAIS
U.D 3 COMUNICACIÓN CON PACIENTES E FAMILIARES
3.1 Definición de comunicación
3.2 Elementos do proceso de comunicación
3.3 A actidude
3.4 Elementos na comunicación do/aa profesional co/a paciente e ca familia
3.5 A escoita
3.6 Factores que facilitan e obstaculizan a comunicación
3.7 Relación interpersonal co/a paciente
U.D 4 FORMAS DE COMUNICACIÓN
4.1 Comunicación oral
4.2 Comunicación telefónica
4.3 Comunicación escrita
U.D 5 ATENCIÓN E INFORMACIÓN A ENFERMOS E FAMILIARES
U.D 6 XESTIÓN DE QUEIXAS E RECLAMACIÓNS
Este curso está formado por unha única avaliación final que comprende todos os contidos estudiados. O formato da proba é tipo test, con tres posibles respostas para cada pregunta sendo só unha a correcta.
Para que o/a alumno/a supere a proba de avaliación debe ter un mínimo do 60% das preguntas contestadas satisfactoriamente.
O/a alumno/a obterá o seu certificado o mesmo día de remate oficial do curso. Este é o certificado que acredita a formación recibida e os puntos baremables, co que só tera que descargalo, levalo a asinar e presentalo.
Inicio: 11-04-2025
Fin: 25-04-2025
Prezo: 50 €
Precio en oferta: 47,50 €